Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace vybraných českých filmnů vydaných v roce 2022 pod distribuční firmou Aerofilms
Kořánková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Práce se zaobírá propagací českých nezávislých filmů distribuovaných pod společností Aerofilms v roce 2022. Teoretická část je věnována všeobecně filmovému marketingu - jeho definicí, historií, nástroji a jednotlivými komponenty marketingového mixu. V praktické části jsou zkoumány dané tři filmy - A pak přišla láska..., Hranice lásky a Zkouška umění. Čtenáři je nejprve detailněji specifikováno české filmové prostředí z pohledu distributora, aby mohl lépe pochopit konkrétní příklady. Následně jsou analyzovány jednotlivé filmy na základě kvalitativního rozhovoru s marketérem, mediální analýzy ohlasů a analýzy sociálních sítí. Práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu českých nezávislých filmů. Klíčová slova Film, filmový marketing, distribuce, kino, marketingový mix, public relations
Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka
Kudrnová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Práce si dává za cíl zjistit, jaké jsou nejúčinnější marketingové prostředky v oblasti filmového průmyslu. Je filmový plakát, to co nejvíc ovlivní rozhodování mladé generace při výběru filmu? V empirické části se bude práce zabývat obecnými možnostmi marketingových nástrojů aplikovatelnými na filmový průmysl. Praktická část bude postavená na dotazníkovém šetření, které bude vycházet z vedeného rozhovoru s odborníkem na filmový marketing.
Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations
Drvotová, Vladana ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations" se zabývá možnostmi komunikačních aktivit českých filmů, s důrazem na public relations a specifickou komunikaci filmových debutů. Rozebírá komunikační strategii českého debutového snímku Nenasytná Tiffany (2015). V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu v oblasti kultury zejména s oblastí kinematografie. Popsána jsou teoretická východiska spjatá s filmovým marketingem a public relations a jejich aplikací v jednotlivých fázích vzniku filmu. Prostor je věnován také konkrétním nástrojům filmového public relations, popisu aktuálního stavu českého filmového trhu a poznatkům z praxe českých specialistek na filmové PR. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu filmu Nenasytná Tiffany, popis jeho komunikační strategie a v závěru evaluaci komunikačních aktivit.
Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
Klčová, Alena Daniela ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...
Analýza marketingové komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště v roce 2014
Vrzalová, Lucie ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato práce má za cíl prostřednictvím deskripce a následné analýzy marketingové komunikace 40. ročníku Letní filmové školy Uherské Hradiště potvrdit či vyvrátit předpoklad, že specifické programové zaměření Letní filmové školy, kterým je vzdělávání diváků v oblasti kinematografie, přímo ovlivňuje jeho komunikační aktivity a charakter festivalu je v ní výrazně reflektován. Práce zkoumá fenomén filmových festivalů a Letní filmovou školu jako specifický filmový festival s edukativním doprovodným programem. Zasazuje téma marketingové komunikace filmového festivalu do teoretického rámce a staví na teoretických poznatcích o marketingu obecně, kulturním marketingu a filmovém marketingu. Teoretické poznatky o marketingovém mixu aplikuje na příklad Letní filmové školy. Blíže se zaměřuje na komunikační pilíř marketingového mixu, který je předmětem hypotézy. Popisuje a analyzuje komunikaci 40. ročníku Letní filmové školy z pohledu využitých nástrojů, jejího kreativního zpracování a obsahového naplnění. Na základě toho vyvozuje závěry, že není možné potvrdit hypotézu práce, jelikož pouze nevýrazná část komunikace se zaměřuje na edukativní charakter události, což je v rozporu s původním předpokladem. Práce dále blíže hodnotí využití jednotlivých nástrojů a navrhuje způsoby zefektivnění současných aktivit.
Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce
Schöppel, Jan ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve Spojených státech amerických. Popisuje jednotlivá časová období až do současnosti a nastiňuje budoucí trendy v jeho vývoji. Druhá část komplexně analyzuje filmový trailer a všechny jeho složky. Zabývá se procesem výroby traileru, zařazuje ho do komunikačního mixu filmového marketingu a zkoumá jeho roli ve filmové propagaci. Poukazuje na manipulativní rysy traileru a zabývá se jeho regulací. V neposlední řadě popisuje proces distribuce traileru a ukazuje jednotlivé distribuční kanály. Všechny tyto záležitosti porovnává z pohledu situace v USA a ČR. Závěrečná část se soustředí na český filmový trailer. Nejprve mapuje jeho historii od začátků až po současnost. Tu vkládá do kontextu historie české kinematografie a historie české filmové propagace. Dále se práce soustředí na současnou situaci v českém traileru. Analyzuje ji z pohledu filmových kritiků i tvůrců trailerů a představuje jednotlivé faktory ovlivňující podobu trailerů. Závěrem práce zkoumá vybrané současné trailery.
Rozhodování pražských filmových diváků
Macháček, Ivan ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Cílem této práce je zmapovat postoje pražských filmových diváků ke sledování filmů v kině a doma a zjistit, podle jakých faktorů se rozhodují při výběru konkrétního filmu ke zhlédnutí. Prostředky k dosažení tohoto cíle jsou rešerše existující literatury spojené s tímto tématem a vlastní výzkum formou dotazníkového šetření na vzorku obyvatel Prahy s odpovídajícím demografickým složením. Nejzásadnější závěry tohoto šetření se týkají četnosti sledování filmů v kině a doma, postojů k původu a lokalizaci filmů, postojů k jednotlivým žánrům, faktorů ovlivňujících výběr filmu a porovnání výsledků jednotlivých demografických skupin (podle pohlaví, věku a vzdělání) v rámci těchto okruhů.
Postavení celovečerního animovaného filmu v kinech ČR
Králová, Pavla ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Blažková, Eva (oponent)
Práce se zabývá animovanými filmy, jejichž distribuce je primárně určena pro kina, a návštěvníky českých kin. Představen je vývoj celovečerních animovaných filmů z historického pohledu a následně popisuje jejich distribuci do českých kin. Zabývá se filmovým marketingem a charakterizuje českého filmového diváka. Praktická část analyzuje změnu postavení celovečerních animovaných filmů v českých kinech v průběhu sledovaného období. Na analýzu navazuje dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění, proč chodí lidé do kina na animované filmy. Závěr práce obsahuje porovnání výsledků dotazníkového šetření s pracovní hypotézou a postavením animovaných filmů v kinech ČR.
Komunikační kampaň krátkého animovaného filmu
Lavreniuk, Olena ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je návrh a praktické provedení marketingové kampaně 3D animovaného krátkého filmu 'Blue of the Sea' realizované v rámcích kurzu 4ME399 Multimediální projektový seminář na Vysoké Škole Ekonomické v Praze. Teoretická část práce obsahuje stručný popis základních prvků marketingové komunikace a specifiku filmového průmyslu. Praktická část se zabývá vytvořením konkretního marketingového plánu pro náš projekt, obsahuje analýzu trhu, výzkum cílové skupiny, volbu a implementace určitých marketingových aktivit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.